Sunday, November 19, 2006

آية


حبيبتي وصديقتي

أتم الله عليك فرحتك وجعلك من سعداء الدارين

7 comments:

shabfa2re said...

عقبالنا ياااااااااارب

دينا فهمي said...

يا رب يا محمود
عقبالنا كلنا فعلا

SOLITUDE® said...

وانت بصورتك دي يا محمود متخيل إنك ممكن تتجوز؟؟؟
:D
واحشني يا باشا

وبعدين انت ناسي ولا ايه؟؟
تبا للمدبلييييييييييييين

دينا فهمي said...

اه صحيح يا محمود D-:
ده انا كنت نسيت

شكله كده هو كمان نسي وبطل حقد

Anonymous said...

ة أنا؟

أحرجتيني جدا

أدامك الله لي رفيقة رقيقة وفية دوما

قريبا سأكتب لك في مدونتك

حتى ذلك الحين

اعلمي فقط اني حقا أحبك

وفخورة بأني عندك حبيبة وصديقة

shabfa2re said...

انا قلتها فى الاول عشان اعرف مين فيكم اللى عاوز يتجوز
عشان احقد عليه
تبااااااااااااااا للمدبلبن منكم ومن الناس اجمعين
نياعاعاعاعاعااعاعاعاعا
وبعدين مالها صورتى يخويا
معبرة ولظيظة
واحشنى انت ايضا يا ايها المحامى

دينا فهمي said...

حبيبتى اية..
تستحقين أن اكتب لك بماء الذهب